مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 21:002022-01-16پزشكي

کمیته امداد قم به درمان افراد نیازمند مبتلابه ایدز و هپاتیت کمک می کند


در افزایش آسیب های جامعه، فقط افراد مبتلا مقصر نیستند، مسئولان نیز باید پاسخگو باشند.

- ایسنا/قم مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: در افزایش آسیب های جامعه، فقط افراد مبتلا مقصر نیستند، مسئولان نیز باید پاسخگو باشند.

محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به آیه شریفه مَنْ قَتَلَ نَفْسَا بِغَیرِ نَفْسٍ أوفَسادٍ فِی الأَرضِ فَکانَّما قَتَلَ النَّاسَ جمیعاً وَ مَنْ أَحْیاها فَکأَنَّما اَحیا النَّاسَ جمیعاً بیان کرد: اثر ناهنجاری های اجتماعی فقط برای یک نفر نیست بلکه یک امت و یک نسل را به فساد می کشاند.

وی با بیان اینکه پدیده هایی مثل طلاق، اعتیاد و دیگر آسیب های اجتماعی مثل آتشی است که همه جامعه را می سوزاند، عنوان کرد: طبق آموزه های دینی، جامعه بی تفاوت به آسیب های اجتماعی، اسلامی و انسانی نیست.

مسعودیان راد توجه قرآن کریم به سلامت نفسانی و روحی و روانی افراد را در این آیه شریفه خاطرنشان و اظهار کرد: درمانگران افراد مبتلابه هپاتیت و HIV مثبت خسته و ناامید نشوند و کمیته امداد استان قم هم آن ها را برای درمان مددجویان و افراد نیازمند مبتلابه این بیماری ها یاری خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم افزایش آسیب های اجتماعی و این نوع بیماران را یادآور شد و تصریح کرد: کوتاهی برخی مسئولان و اختلاس های موجود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد قم به درمان افراد نیازمند مبتلابه ایدز و هپاتیت کمک می کند

کمیته امداد قم به درمان افراد نیازمند مبتلابه ایدز و هپاتیت کمک می کند