مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 16:552022-01-16دانش

آغاز ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان آزمون دستیاری دندانپزشکی


ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان سی و پنجمین آزمون پذیرش دستیاری در رشته های تخصصی دندانپزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی از امروز 26 دی آغاز می شود.

- ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان سی و پنجمین آزمون پذیرش دستیاری در رشته های تخصصی دندانپزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی از امروز 26 دی آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نتایج نهایی سی و پنجمین آزمون پذیرش دستیاری در رشته های تخصصی دندانپزشکی روز سه شنبه 21 دی ماه جاری بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت.

بر این اساس پذیرفته شدگان سی و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی سال تحصیلی 1401-1400 لازم است جهت ثبت نام، بر اساس رشته و دانشگاه محل قبولی، اصل، کپی و اسکن مدارک مورد نیاز را آماده و طبق روش و زمانبندی که در سامانه اینترنتی دانشگاه محل پذیرش اعلام می شود، عمل کنند.

با توجه به این که زمان و نحوه ثبت نام در سامانه اینترنتی دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد، پذیرفته شدگان پیش از مراجعه حضوری به دانشگاه های محل قبولی، باید از امروز یکشنبه 26 دی ماه 1400 به سامانه های دانشگاه ها مراجعه کنند.

همچنین طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، مدارک مورد نیاز سی و پنجمین آزمون پذیرش دستیاری در رشته های تخصصی دندانپزشکی باید به دانشگاه محل پذیرش ارائه شود تا توسط دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان آزمون دستیاری دندانپزشکی

آغاز ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان آزمون دستیاری دندانپزشکی