مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 15:202022-01-16دانش

تدوین برنامه آمایش استان سمنان و دانشگاه آزاد دامغان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، نعمت الله نعمتی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد دامغان گفت: - رییس دانشگاه آزاد واحد دامغان گفت: براساس سند تحول و تعالی برنامه آمایش استان سمنان و این دانشگاه تدوین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، نعمت الله نعمتی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد دامغان گفت: دستیابی به پیشرفت و توسعه نیازمند برنامه دقیق و جامع است و این مهم بدون تحول در درون مجموعه دانشگاه محقق نخواهد شد، براین اساس مدیران ارشد دانشگاه به فکر نگارش سند تحول و تعالی در دانشگاه آزاد اسلامی افتادند.

نعمتی با اشاره به اجرایی شدن سند تحول و تعالی در دانشگاه آزاد واحد دامغان، پشتوانه فکری قوی را از ضروریات تحول دانست و بیان کرد: ظرفیت عظیم دانشمندان، استادان و دانشجویان این فرصت را برای دانشگاه آزاد اسلامی مهیا کرده که به پشتوانه سرمایه انسانی کارآمد هر برنامه ای با قوت پیش برود.

رییس دانشگاه آزاد دامغان بیان کرد: برنامه آمایش استان سمنان هم براساس سند تحول و تعالی در حال تدوین است و در این دانشگاه برنامه پنج ساله منطبق با سند تحول و تعالی و توانمندی های آن تدوین شده و براساس مأموریت های محوله سند تحول و تعالی امور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه آمایش استان سمنان و دانشگاه آزاد دامغان

تدوین برنامه آمایش استان سمنان و دانشگاه آزاد دامغان