مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:402022-01-16دانش

مهلت تبدیل وضع طرح سرباز هیأت علمی به پیمانی اعلام شد


دبیر هیات عالی جذب اعضای هیات علمی گفت: مهلت تبدیل وضع طرح سرباز هیات علمی به پیمانی تا اردیبهشت 1401 اعلام شد.

- ، جلسه 285 هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست محمدعلی کی نژاد؛ رییس هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

جواد محمدی، دبیر هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه 285 این هیأت گفت: در این جلسه چند موضوع پیش از دستور از جمله تبدیل وضع طرح سرباز هیأت علمی به پیمانی مطرح و مقرر شد دانشگاه ها برای تبدیل وضع به پیمانی این دسته از متقاضیان که سربازی خود را در دانشگاه به پایان رسانده اند تا اردیبهشت 1401 پرونده هایشان به هیأت مرکزی ارسال کنند.

دبیر هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی در بررسی شکایت برخی متقاضیان جذب افزود: با درخواست سه نفر از افراد شکایت کننده برای عضویت در هیأت علمی، موافقت صورت گرفت.

وی دستور اول جلسه را درخصوص بورسیه ها بیان کرد و گفت: تقریباً 30 نفر از بورسیه هایی که به دانشگاه آزاد معرفی کردیم و جز 3000 نفر بورسیه بودند؛ جذب شده اند و مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعات جایابی و موافقت جذب این افراد را به وزارت علوم ارسال کند و وزارت علوم هم انتقال تعهدات بورسیه آنها را به دانشگاه آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت تبدیل وضع طرح سرباز هیأت علمی به پیمانی اعلام شد

مهلت تبدیل وضع طرح سرباز هیأت علمی به پیمانی اعلام شد