مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 14:152021-12-09اقتصادي

سهم ناوگان اتوبوسرانی در آلودگی هوای تهران


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه سهم ناوگان اتوبوسرانی در آلودگی هوای تهران کمتر از 2 درصد است، گفت: نیمی از ناوگان اتوبوسرانی تهران گازسوز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره آلودگی ناشی از اتوبوس های تهران اظهارداشت: ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در حال حاضر از کمبود اتوبوس و عدم تأمین اتوبوس های مورد نیاز برای خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان در رنج است.

وی افزود: تا سال 89، دولت از طریق وزارت کشور، نسبت به تحویل اتوبوس به تهران و سایر شهرها و کلان شهرهای کشور بر اساس سهم تعیین شده، اقدام می کرد اما از سال 89 تا امروز، دولت سهمیه ای به تهران تحویل نداده است.

وی با اشاره به اینکه 10 سال از حمایت دولت برای تأمین ناوگان مورد نیاز تهران محروم بوده ایم، اظهار کرد: البته اخیراً و برای اولین بار، توانستیم از ظرفیت های محدودی که برای تأمین ناوگان در بودجه دولت در قالب اوراق مشارکت پیش بینی شده بود، استفاده کنیم که البته رقم آن با توجه به میزان بالای کمبود اتوبوس، بسیار ناچیز است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه دولت، کمک های خود به ناوگان حمل و نقل عمومی را با حمایت های حداقلی شروع کرده که امیدواریم این کمک ها روز به روز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم ناوگان اتوبوسرانی در آلودگی هوای تهران

سهم ناوگان اتوبوسرانی در آلودگی هوای تهران