مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 13:402021-12-09اقتصادي

طرح هادی 3500 روستا در کشور تدوین و بازبینی می شود


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گفت: پیش بینی می شود امسال برای 3500 روستا طرح هادی تدوین و یا بازبینی شود.

- ، محمدرضا شاملو بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات اجرای طرح هادی روستاهای مهاباد اظهار کرد: تاکنون در 21 هزار روستای کشور طرح هادی انجام شده است و سالانه 10 درصد روستاهای دارای طرح هادی در استان ها نیز بازنگری می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی کشور نیز گفت: میزان مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی در طول دو دهه اخیر از 7 درصد به 40 درصد رسیده است که در حال حاضر نیز روند مقاوم سازی تداوم دارد.

شامل ایمن سازی واحدهای مسکونی روستایی را مورد اشاره قرار داد و گفت: هم اکنون در 40 روستای بالای 20 خانوار کشور طرح هادی اجرا و طرح ایمن سازی منازل مسکونی نیز انجام شده است.

3.

4 میلیون سند مالکیت برای منازل روستایی کشور صادر شده است معاون عمران روستایی بنیاد مسکن در خصوص صدور سند مالکیت واحدهای مسکونی در روستاها نیز اظهار داشت: تاکنون بالغ بر سه میلیون و 400 هزار سند مالکیت برای منازل روستایی با همکاری سازمان ثبت و اسناد صادر شده که قابل قدردانی است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی نیز با انتقاد از روند کند اجرای طرح هادی در روستاهای استان به خصوص شهرستان مهاباد گفت: در حال حاضر 48 روستاهای مها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هادی 3500 روستا در کشور تدوین و بازبینی می شود

طرح هادی 3500 روستا در کشور تدوین و بازبینی می شود