مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 13:202021-12-09اقتصادي

صادرات ایران به ازبکستان به 500 میلیون دلار رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران در رابطه با دستاورد های اقتصادی وزارت خارجه در دوره صد روزه دولت سیزدهم گفت: - معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: میزان صادرات ما به ازبکستان در دو ماه اخیر از 120 میلیون دلار به 500 میلیون دلار افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران در رابطه با دستاورد های اقتصادی وزارت خارجه در دوره صد روزه دولت سیزدهم گفت: میزان صادرات ما به تاجیکستان در دو ماه گذشته از 60 میلیون دلار به 180 میلیون دلار رسیده است.

وی اضافه کرد: در دو ماهی که از آغاز به کار معاونت دیپلماسی اقتصادی در وزارت خارجه می گذرد بیشترین تلاشمان را بر فعال کردن کریدور های ارتباطی با کشور های همسایه و افزایش صادرات به این کشور ها به ویژه صدور خدمات مهندسی متمرکز کردیم.

صفری گفت: یکی از حوزه های بسیار مهم آسیای مرکزی است که روابط تجاری ما با این منطقه بسیار اُفت کرده و ارتباطاتمان با آنان بسیار ضعیف شده بود، اما در این دو ماه رقم صادراتی ما به کشور های این منطقه به میزان قابل توجهی افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات ایران به ازبکستان به 500 میلیون دلار رسید

صادرات ایران به ازبکستان به 500 میلیون دلار رسید