مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-09اقتصادي

وضع نامناسب زیرساخت ها در لرستان/ مشکل کمبود زمین برای مسکن


سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه زیرساخت های لرستان وضعیت مناسبی ندارند، گفت:با مشکل کمبود زمین برای ساخت مسکن در مرکز استان و شهرستان دورود مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمدرضا دالوند امروز پنجشنبه در نشست با وزیر راه و شهرسازی در سخنانی با اشاره به اینکه زیرساخت های لرستان وضعیت مناسبی ندارند، اظهار داشت: حضور وزیر راه در استان بسیاری از مشکلات و چالش ها را برطرف خواهد کرد.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم استان لرستان پروژه راه آهن است، تصریح کرد: کمتر مرکز استانی داریم که راه آهن نداشته باشد؛ در لرستان پروژه راه آهن از سال 92 شروع شده اما الان متوقف شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه مسیر راه آهن حال حاضر نیز متأسفانه فرسوده است، افزود: احداث آنتن دهی پروژه راه آهن بروجرد- ملایر- غرب کشور نیز خیلی حائز اهمیت است.

دالوند با اشاره به اجرای طرح جهش مسکن در کشور گفت: با توجه به مشکلاتی که لرستان در این حوزه دارد، می طلبد که توجه جدی به استان شود.

وی با اشاره به کمبود زمین در لرستان به خصوص مرکز استان و شهرستان دورود عنوان کرد: در خرم آباد 78 هکتار زمین مربوط به ارتش وجود دارد و ارتش هم آمادگی همکاری در این رابطه را دارد، لذا نیاز به انعقاد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع نامناسب زیرساخت ها در لرستان/ مشکل کمبود زمین برای مسکن

وضع نامناسب زیرساخت ها در لرستان/ مشکل کمبود زمین برای مسکن