مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 13:002021-12-09اقتصادي

تکمیل کارخانه کمپوست انزلی نیازمند اعتبار 120 میلیارد تومانی است


شهردار انزلی با اشاره به اینکه کارخانه کمپوست خمیران انزلی یکی از دغدغه های همیشگی رسانه ها و مردم است، گفت: تکمیل کارخانه کمپوست انزلی نیازمند اعتبار 120 میلیارد تومانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی خلیلی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست خبری با بیان اینکه شهرداری انزلی شهرداری پاسخگو است، اظهار کرد: شهرداری انزلی بعد از رشت تنها شهرداری دارای کارخانه آسفالت با قدمت 60 ساله است و در طول این چهار دهه این کارخانه تأمین کننده نیاز آسفالت شهر انزلی بود.

وی با اشاره به فرسودگی کارخانه آسفالت و انجام تعمیرات اساسی از هفته های گذشته، افزود: بر اساس مصوبه مجلس مبنی بر تخصیص قیر رایگان به شهرداری ها در فاز اول مجوز 300 تن قیر رایگان از سازمان شهرداری های کشور دریافت شد.

خلیلی با بیان اینکه کارخانه کمپوست خمیران انزلی یکی از دغدغه های همیشگی رسانه ها و مردم است، تاکید کرد: با پیگیری های انجام شده برای تکمیل پروژه تصفیه خانه کارخانه کمپوست دو میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته و در تلاش هستیم خرداد ماه سال آینده تصفیه خانه شیرابه کارخانه کمپوست افتتاح شود.

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل کارخانه کمپوست به 120 میلیارد تومان بودجه نیاز است، گفت: در خصوص پسماند باید واقعیت را پذیرفت که زباله از مبدا تفکیک نمی شود و بخشی از زباله بعد از تف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل کارخانه کمپوست انزلی نیازمند اعتبار 120 میلیارد تومانی است

تکمیل کارخانه کمپوست انزلی نیازمند اعتبار 120 میلیارد تومانی است