مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-09اقتصادي

به جای نهاده خام دامی، کنسانتره تحویل دامداران سیستان و بلوچستان می شود


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان در نشست با مدیران عامل و ناظرین کارخانجات خوراک دام استان گفت: با هدف بهره وری حداکثری از نهاده های تخصیص داده شده به استان، - ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان در نشست با مدیران عامل و ناظرین کارخانجات خوراک دام استان گفت: با هدف بهره وری حداکثری از نهاده های تخصیص داده شده به استان، ارائه خوراک دام با کیفیت بالا و جلوگیری از هرگونه سودجویی دلالان، بجای نهاده خام دامی، خوراک دام آماده ( کنستانتره) به تمامی دامداران تحویل می شود.

غلامرضا سرگزی در گفت وگو با ایسنا- افزود: در حال حاضر در سیستان وبلوچستان 5 کارخانه تولید خوراک دام فعال است که توانایی تولید سالیانه بیش از 150 هزار تن خوراک دام آماده را دارند.

وی از مدیران عامل و ناظرین کارخانجات خوراک دام خواست با نظارت دقیق، باکیفیت ترین محصول را به دامداران تحویل دهند.

سرگزی تصریح کرد: جهت تهیه خوراک دام آماده، ذرت، سویا، سبوس و مکمل های دامی پس از آسیاب شدن با هم میکس شده و کیسه گیری و راهی مراکز توزیع می شود.

معاون سازمان جهاد کشاورزی گفت: خوراک دام آماده از طریق اتحادیه تعاون تعاون روستایی و تعاونی های عشایری بین دامداران توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به جای نهاده خام دامی، کنسانتره تحویل دامداران سیستان و بلوچستان می شود

به جای نهاده خام دامی، کنسانتره تحویل دامداران سیستان و بلوچستان می شود