مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-09اقتصادي

غفلت از سرمایه های سرگردان در استان ها/ مشکل «اشتغال» در صدر شکایات


مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیشترین شکایاتی که از سوی مردم مطرح می شوند مربوط به اشتغال، - کارآفرینی و تعاونی هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهری طالبی دارستانی امروز پنج شنبه در حاشیه ملاقات مردمی و چهره به چهره با مردم استان اظهار کرد: در جریان سفرهای استانی با اقشار مختلف جامعه هدف این وزارتخانه چون بازنشستگان، افراد دارای معلولیت، کارگران و فعالان در تعاونی ها، متقاضیان وام و کارآفرینی دیدار می کنیم.

وی افزود: با تاکید دکتر عبدالملکی وزیر کار، بنده به عنوان مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و آقای حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع به عنوان دو نماینده تام الاختیار در سفرهای استانی حضور پیدا می کنیم و شکایات، درخواست ها و مطالبات مردمی را بررسی و پیگیری می کنیم.

طالبی دارستانی همچنین درباره فرآیند کار بیان کرد: مردم درخواست های خود را در یک متن ارائه می دهند، درخواست به مسئول مربوطه استانی ارجاع داده می شود، بر اساس نظر کارشناسی آنان، دستور پیگیری و حل مشکل مردم برطرف شود.

به گفته وی، همچنین درخواست ها در سامانه سامد ثبت شده و پس از آن پیگیری می شود تا در بازه زمانی مشخص، مشکل افرادی که مراجعه کرده اند حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از سرمایه های سرگردان در استان ها/ مشکل «اشتغال» در صدر شکایات

غفلت از سرمایه های سرگردان در استان ها/ مشکل «اشتغال» در صدر شکایات