مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-09بين الملل

«دموکراسی» موضوع نشست مجازی بایدن با نمایندگان 110 کشور


جوبایدن، رییس جمهوری آمریکا از امروز (پنجشنبه) میزبان یک نشست دو روزه است.

این نشست مجازی با موضوع «اجلاس رهبران جهان برای دموکراسی» با هدف دفاع در برابر اقتدارگرایی، - جوبایدن، رییس جمهوری آمریکا از امروز (پنجشنبه) میزبان یک نشست دو روزه است.

این نشست مجازی با موضوع اجلاس رهبران جهان برای دموکراسی با هدف دفاع در برابر اقتدارگرایی، مبارزه با فساد و پیشبرد حقوق بشر طراحی شده و میهمانان ویژه شامل رهبران و سران کشورها و همچنین نمایندگان سازمان های غیردولتی در مورد پیشبرد تعهدات مشترک جهانی در این حوزه بحث و تبادل نظر می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یورونیوز، نشست برای دموکراسی یکی از تلاش های سطح بالای دولت بایدن برای پیشبرد معیارها و ارزش های دموکراتیک است.

عزرا ضیا، معاونت وزارت خارجه در امنیت مدنی، دموکراسی و حقوق بشر بر لزوم تکیه همزمان به تواضع و اعتماد بنفس در برگزاری این نشست تاکید کرده بود؛ نشستی برای گوش دادن و یادگرفتن از یکدیگر و خجالت نکشیدن از کمبودها و تلاش برای اتحادی منسجم تر و موزون تر.

جو بایدن در حالی در تلاش است روابط واشنگتن با کشورهای دنیا بویژه همپیمانان غربی اش را با تکیه بر ارزش های مشترک دموکراتیک ترمیم کند که هنوز اثرات منفی نگاه ترامپ به نهادهای بین المللی و اعتماد مشترک مشهود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دموکراسی» موضوع نشست مجازی بایدن با نمایندگان 110 کشور

«دموکراسی» موضوع نشست مجازی بایدن با نمایندگان 110 کشور