مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-09بين الملل

نمایندگان اردنی: اهانت به اسرای فلسطینی را نمی پذیریم


شماری از نمایندگان پارلمان اردن به پخش فیلم امیره در این کشور که موجب خشم گسترده فلسطینیان شده و اهانت آشکار به مسئله اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی است و در حقیقت همسو با روایت های دشمن صهیونیستی ساخته شده، - شماری از نمایندگان پارلمان اردن به پخش فیلم "امیره" در این کشور که موجب خشم گسترده فلسطینیان شده و اهانت آشکار به مسئله اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی است و در حقیقت همسو با روایت های دشمن صهیونیستی ساخته شده، واکنش نشان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، احمد القطاونه، نماینده پارلمان اردن خاطرنشان کرد که مشارکت اردنی ها در این فیلم که اهانت به اسرای فلسطینی و فداکاری های آنها است، مایه تاسف است.

القطاونه در ادامه افزود که کمیته فلسطین در پارلمان اردن با وزیر فرهنگ این کشور در این زمینه گفت وگو کرده اما وی گفته که بررسی این مسئله جزو صلاحیت های او نیست و بدبختی این است که این فیلم از طرف اردن نامزد جایزه اسکار هم شده است.

وی بر ضرورت بازخواست تمامی شرکت کنندگان در این فیلم و توضیح دلایل و انگیزه هایی که به ساخت آن منجر شده، تاکید کرد.

در همین راستا، خلیل عطیه، یکی دیگر از نمایندگان اردنی هم ضمن اعلام مخالفت قاطع با فیلم امیره، تصریح کرد: اردنی هایی که خود را وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان اردنی: اهانت به اسرای فلسطینی را نمی پذیریم

نمایندگان اردنی: اهانت به اسرای فلسطینی را نمی پذیریم