مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 12:202021-12-09اجتماعي

حمایت های قضایی و تجهیز محیط بانان افزایش می یابد


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه حمایت های قضایی و تجهیز محیط بانان ضرورت دارد، گفت: به سمت ارتقای تجهیزات محیط بانی حرکت می کنیم.

- ، علی سلاجقه در حاشیه بازدید خود از منطقه حفاظت شده پرور همزمان با ظهر پنجشنبه و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حمایت های قضایی و تجهیزاتی از محیط بانان ضرورت داشته و مورد پیگیری ما است، تاکید کرد: تعداد محیط بانان در مقایسه با وسعت مناطق حفاظت شده کشور بسیار کم است لذا دست کم باید به تجهیز آنان بپردازیم.

وی افزود: استفاده از فناوری های نوین و هوشمند برای حفاظت و پایش این عرصه ها ضروری است که در منطقه هایی مانند منطقه حفاظت شده پرور مهدی شهر این تجهیزات به خوبی استفاده شده و باید در دیگر نقاط نیز مد نظر قرار گیرد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه منطقه حفاظت شده پرور مهدی شهر از نظر تجهیزات پایش در فهرست مناطق دارای فناوری های نوین قرار دارد، گفت: در مناطق حفاظت شده استان سمنان همان طور که بازدیدها نیز نشان می دهد حیات وحش در کنار محلی ها با آرامش زندگی می کنند و این نشان دهنده فرهنگ بالای مردم این استان است اما بازهم باید به فکر تجهیز محیط بانان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت های قضایی و تجهیز محیط بانان افزایش می یابد

حمایت های قضایی و تجهیز محیط بانان افزایش می یابد