مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-09اجتماعي

خسارت های زلزله کوهرنگ بیشتر از میزان ارزیابی شده است/ بازسازی به کندی پیش می رود


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به حجم بالای خسارت در مناطق زلزله زده کوهرنگ گفت: ارزیابی قبلی صورت گرفته از میزان خسارت ها دقیق نبوده بسیاری از منازل این منطقه که ترمیمی محسوب شده اند باید بازسازی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد غلامعلی حیدری ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در مناطق زلزله زده شهرستان کوهرنگ گفت: از نظر ما ارزیابی صورت گرفته از میزان خسارت ها دقیق نبوده و بروز خسارت بیشتر از ارزیابی صورت گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بسیاری از منازل این منطقه که ترمیمی محسوب شده اند با توجه به بروز خسارت بالا و نداشتن سازه اصولی غیرقابل سکونت هستند و باید تخریب و بازسازی شوند که در این راستا بنیاد مسکن باید یک متمم اصلاحی را برای تخریبی شدن این منازل پیگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه بحث بازسازی به کندی پیش می رود و لازم است حداکثر طی 48 ساعت پس از تخریب و آواربرداری یک ساختمان مصالح برای بازسازی تحویل داده شود و بنیاد مسکن تعداد ماشین آلات خود را برای تسریع در کار افزایش دهد.

حیدری با اشاره به آغاز پرداخت تسهیلات بازسازی از شنبه هفته آینده گفت: ادارات و دستگاه ها نیز نباید در انتظار تخصیص بودجه برای جبران خسارت های زیرساختی بمانند و از طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت های زلزله کوهرنگ بیشتر از میزان ارزیابی شده است/ بازسازی به کندی پیش می رود

خسارت های زلزله کوهرنگ بیشتر از میزان ارزیابی شده است/ بازسازی به کندی پیش می رود