مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-09سياسي

آیت الله رییسی صبح جمعه در خواب نیست/رتبه اول جذب سرمایه گذاری دولت روحانی سیگار بود


فعال سیاسی رسانه ای در خصوص وضعیت جذب سرمایه گذاری خارجی در دولت روحانی گفت: در سال 98 رتبه اول جذب سرمایه گذاری دولت روحانی سیگار بود این یک فاجعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، نشستی به مناسبت روز دانشجو به همت را مقصر کنیم باید اصل موضوع را مورد توجه قرار داد تفکری که بنزین را گران می کند و سر کشاورز آن بلا را می آورد مسبب است و متاسفانه همان تفکر با نقاب دیگری در دولت انقلابی هم خودش را نشان می دهد کسانی که همان سند را رقم زده بودند و موجب آن مشکلات در کشور شدند در این دولت  هم سند تحول بخش بانکی را برای این دولت می نویسند که این خیانت به آقای رییسی است و مردم است و باید اصلاح شود  باید این تفکر را شناخت آن هایی که دم از یارانه پنهان می زنند و ریشه آن در جایی دیگر است.

وی با بیان اینکه سه شنبه قبل از روز جمعه که بنزین گران می شود مصاحبه ای در همین زمینه داشتم و تذکرها داده شد تصریح کرد: با انی اقدام شوک بزرگی به اقتصاد وارد شد لذا باید با چنین تفکراتی مبارزه کرد و دانشگاه هم مراقب باشد تا گرفتار چنین تفکر غلطی نشود.

این فعال سیاسی با بیان اینکه برخی ها با استدلال های سطحی و مزخرف به دنبال منحرف کردن ذهن مردم هستند گفت: یارانه پنهان یک دروغ بزرگ است اگر می خواهند بنزین را گران کرده و بودجه خود را با آن تأمین کنند از یارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی صبح جمعه در خواب نیست/رتبه اول جذب سرمایه گذاری دولت روحانی سیگار بود

آیت الله رییسی صبح جمعه در خواب نیست/رتبه اول جذب سرمایه گذاری دولت روحانی سیگار بود