مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-09بين الملل

واشنگتن: بازگشت متقابل به پایبندی به برجام امکانپذیر است


سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اعلام اینکه یک هیئت از این کشور طی روزهای آتی برای ادامه مذاکرات برجامی راهی وین می شود، گفت که بازگشت متقابل به پایبندی به برجام امکانپذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری هیل، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشست خبری هفتگی خود درباره حضور غیرمستقیم این کشور در مذاکرات وین گفت: یک هیئت آمریکایی به سرپرستی رابرت مالی، نماینده ویژه ریاست جمهوری آمریکا در امور ایران، در روزهای آخر هفته (شنبه و یکشنبه) به دیگر طرف های مذاکرات در وین می پیوندد.

پرایس بدون اشاره به خروج یکجانبه آمریکا از برجام و نقض توافق از سوی کشورش تلاش کرد توپ را به زمین ایران بیندازد و تهران را برای موفقیت مذاکرات مسئول بداند.

وی در ادامه مدعی شد که واشنگتن قصد دارد هرچه سریع تر این موضوع را دریابد که آیا ایران با حسن نیت به مذاکرات وین بازمی گردد، یا خیر.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی آمریکا افزود: ما یک مبنای خوب داریم که می توانیم بر اساس آن عمل کنیم و مطمئنا امیدواری ما این است که ایران نیز بخواهد و مایل باشد که گفت وگوها را بر همین مبنا ادامه دهد تا این موضوع را آزمایش کند که آیا واقعاً می توانیم به بازگشت متقابل به پایبندی به برجام برسیم یا نه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن: بازگشت متقابل به پایبندی به برجام امکانپذیر است

واشنگتن: بازگشت متقابل به پایبندی به برجام امکانپذیر است