مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 08:102021-12-09سياسي

سخاوت در وقت نیاز امروز جامعه است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان، سخاوت در مال، جان، ایده و فکر، را از جمله ضروریات سخاوت ذکر کرد و گفت: سخاوت در وقت نیاز امروز جامعه و گوهر نایاب است.

- حجت الاسلام پور ذهبی امروز پنجشنبه(18 آذر) در جلسه شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: سخاوت در جان، سخن خوش گفتن و صبر کردن بر حزیت دیگران سه امر در باب نیکی و کار خیر کردن است.

وی سخاوت در مال، جان، ایده و فکر، را از جمله ضروریات سخاوت ذکر کرد و افزود: سخاوت در وقت نیاز امروز جامعه و گوهر نایاب است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: پاسخ به موقع مسئولان در خصوص مشکلات و گرفتاری های جامعه، به ویژه مشکلات مالی و فراهم کردن بستر دیدار های مردمی از سوی مدیران امری بسیار مهم و ضروری در باب سخاوت است.

وی عنوان کرد: خوش سخن گفتن یک هنر است که باید مسئولان امروز در شرایط کنونی این امر را سرلوحه خود قرار داده و به صورت مودبانه و نرم خو با مردم صحبت کنند.

حجت الاسلام پور ذهبی با اشاره به اینکه مسئولان باید با صبر و شکیبایی در برابر سختی ها با مردم برخورد کنند ادامه داد: مسئولان باید سعی کنند که همیشه و در هر شرایطی برای همه خیر خواه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخاوت در وقت نیاز امروز جامعه است

سخاوت در وقت نیاز امروز جامعه است