مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-09سياسي

تبریک سرلشکر باقری به مناسبت روز پرستار


رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار از زحمات، مجاهدت ها و فداکاری های جامعه پرستاری تقدیر کرد.

- رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار از زحمات، مجاهدت ها و فداکاری های جامعه پرستاری تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز پنجم جمادی الاول برابر با 19 آذر ماه 1400، مصادف با سالروز میلاد نورانی و خجسته بزرگ پرستار کربلا، پرچم دار فداکاری و بصیرت و الگوی ایثارگری و آگاهی حضرت زینب کبری (س) بر همه پیروان آیین نبوی بویژه پرستاران والامقام و خدمتگذار نیروهای مسلح مبارک باد.

سال های پرافتخار حماسه دفاع مقدس و حضور مخلصانه گروه های درمانی و بخصوص پرستاران عزیز در بیمارستان های صحرایی و پست های اورژانس و شهادت صدها نفر از گروه پرستاری در این راه، همچون نشانی پرفروغ بر سینه افتخارات جامعه پزشکی و پرستاری کشور می درخشد.

بی تردید این پیشینه درخشان نشان از ارتباط پیوسته جامعه پرستاری با آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس داشته و روایتی پرافتخار در حضور عاشقانه پرستاران و ارائه خدمات درمانی آنان به مجاهدان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی نیز تجلی و استمرار یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک سرلشکر باقری به مناسبت روز پرستار

تبریک سرلشکر باقری به مناسبت روز پرستار