مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:552021-12-09سياسي

بازدید «قناعت» از 2 طرح صنعتی در «نهبندان»/ 129 نفر شاغل می شوند


در ادامه سفر یک روزه «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی به شهرستان نهبندان، بازدید از طرح اکسید منیزیم و طرح کنسانتره آهن در شهرک صنعتی نهبندان انجام و با راه اندازی این طرح ها زمینه اشتغال 129 نفر در این شهرستان مهیا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهبندان، در ادامه سفر یک روزه جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی به شهرستان نهبندان، بازدید از طرح اکسید منیزیم در شهرک صنعتی شهرستان نهبندان انجام شد و این بازدید با همراهی نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی بود.

این طرح که با سرمایه گذاری110 میلیارد تومانی شرکت سدید سرام در حال اجراست، در حال حاضر حدود 55 در صد پیشرفت فیزیکی دارد و بررسی شرایط موجود و رفع موانع از مسیر اجرای این طرح از اهداف این بازدید بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ عملیات اجرایی طرح اکسید منیزیم در بهمن ماه سال 1398 آغاز شده و بنا به برنامه ریزی های سرمایه گذار بخش خصوصی تا پایان سال جاری راه اندازی می شود تا زمینه اشتغال 55 نفر را فراهم آورد.

بازدید از طرح کنسانتره آهن در شهرک صنعتی نهبندان از دیگر برنامه های این سفر بود که با هدف بررسی روند اجرای کار و میزان پیشرفت فیزیکی این طرح صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید «قناعت» از 2 طرح صنعتی در «نهبندان»/ 129 نفر شاغل می شوند

بازدید «قناعت» از 2 طرح صنعتی در «نهبندان»/ 129 نفر شاغل می شوند