مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-09سياسي

رونمایی از پوستر شهیده مریم رحیمی با عنوان جای تو خالی نیست


در ویژه برنامه گرامی داشت روز پرستار و بزرگداشت مقام حضرت زینب کبری (س)، از پوستر مریم رحیمی، نخستین شهید پرستار استان فارس رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در ویژه برنامه گرامی داشت روز پرستار، از پوستر شهیده مدافع سلامت -مریم رحیمی- با حضور مسئولان استانی رونمایی شد.

مسئول مجمع طراحان انقلاب اسلامی استان فارس (بیت) در آیین رونمایی از این اثر هنری با استفاده از فرمایش رهبر معظم انقلاب سخن خود را آغاز نمود: هر پیامی، هر دعوتی، هر تمدنی و هر فرهنگی تا در قالب هنر ریخته نشود، شانس نفوذ و گسترش ندارد و ماندگار نخواهد بود.

سعید کریمی با بیان اینکه مجموعه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی همواره سرشار از مفاهیم والای انسانی و نمایش جان فشانی ها و رشادت های رفیع اخلاقی است، اظهار کرد: این ایثار و این روحیه زیبای از خودگذشتگی قطعا جز با زبان هنر گفتنی نیست و ابزار هنر قطعا، کارآمدترین و رساترین ابزار ابلاغ و ظهور این ارزش های بی بدیل بشری است.

وی با اشاره به اینکه ایده تولید این اثر به واسطه دغدغه مندی و کنشگری اجتماعی مجمع طراحان انقلاب اسلامی استان فارس(بیت) رقم خورده است؛ از همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دانشگاه علوم پزشکی و همچنین همراهی معاونت فرهنگی وزرات بهداشت و شهرداری شیراز تشکر کرد و عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر شهیده مریم رحیمی با عنوان جای تو خالی نیست

رونمایی از پوستر شهیده مریم رحیمی با عنوان جای تو خالی نیست