مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-09سياسي

145 هزار پرستار به کرونا مبتلا شده اند


بالغ بر 145 هزار نفر مبتلا به کرونا در جامعه پرستاری داشتیم و تقریبا تمام کسانی که در شغل پرستاری مشغول به ارائه خدمت بوده اند حداقل یکبار به این بیماری مبتلا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، در آستانه میلاد فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستار، بعد از ظهر دیروز و در اولین روز از هفته پرستار ( 17 تا 23 آذر)  جامعه پرستاری کشور متشکل از  دکتر عباس عبادی- معاون و مدیران معاونت پرستاری وزارت بهداشت، مسوولان نظام پرستاری و تنی چند از پرستاران نمونه با حضور در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قرائت فاتحه و ادای احترام با آزمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.

محمد میرزابیگی در این مراسم به نمایندگی از جامعه پرستاری به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: خداوند را سپاسگزاریم که توفیق داد به مناسبت ولادت با سعادت پرستار بزرگ تاریخ بشریت، حضرت زینب کبری (س) در این مکان بیماران از آن ها دور ماندند اما پرستاران به بیماران نزدیکتر شدند و گاهی ما مکان سکونت پرستاران را در بیمارستان ها تعبیه می کردیم که به بیماران کرونایی خدمت رسانی کنند.

وی تصریح کرد: کرونا آمده بود تا جان مردم را بگیرد، اما امروز با دفاع جانانه مدافعان سلامت نفس کرونا به شماره افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

145 هزار پرستار به کرونا مبتلا شده اند

145 هزار پرستار به کرونا مبتلا شده اند