مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-09سياسي

زیرساخت های البرز از رشد جمعیت عقب مانده است


این استان از ابتدای تاسیس اعتبارات لازم را برای تقویت زیرساخت ها دریافت نکرده و از سوی دیگر نیز با گسیل جمعیت مهاجران مواجه بوده است.

- ، مجتبی عبداللهی در جلسه هم اندیشی با نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: در نیازسنجی و احصا مطالبات مردم باید به اجماع برسیم و جهت حصول نتیجه ضرورت دارد موضوعات را یکصدا و منسجم بیان کنیم.

وی ادامه داد: البرز از ابتدای تأسیس خود به عنوان یک استان مستقل، اعتبارات لازم را برای تقویت زیرساخت ها دریافت نکرده و از سوی دیگر نیز با گسیل جمعیت مهاجران مواجه بوده است.

عبداللهی گفت: بر این اساس برای ارتقا زیرساخت ها در ابعاد مختلف آموزشی، درمانی، عمرانی و… باید به دنبال جلب توجه ویژه دولت محترم باشیم.

وی افزود: جای خرسندی دارد که رییس جمهور محترم اشراف کامل به مسائل و دغدغه های البرز دارند از این رو با همراهی نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی به دیدار ایشان خواهیم رفت.

استاندار البرز گفت: باید موضوعات را دسته بندی کنیم و اهم مطالبات استان را بیان کنیم و در گفتگوها همپوشانی و تعامل داشته باشیم.

ضرورت احداث بیمارستان هزار تختی برای البرز وی افزود: با برآورد جمعیت استان، البرز باید 9 هزار تخت بیمارستانی داشته باشد که اکنون 3 هزار تخت دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های البرز از رشد جمعیت عقب مانده است

زیرساخت های البرز از رشد جمعیت عقب مانده است