مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:352021-12-09سياسي

انتقاد از عملکرد انجمن علمی داروسازان/توصیه های داروسازان جوان


برنامه های جدید برای ارتقای سطح علمی داروسازان تعدادی از داروسازان جوان با بررسی عملکرد انجمن علمی داروسازان، وضعیت این انجمن را آسیب شناسی کرده و راه های ارتقای آن را بازبینی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وحیده چالاکی، داروساز و دستیار اقتصاد و مدیریت دارو در برنامه دوشنبه های دارویی در رابطه با نقش انجمن علمی داروسازان، گفت: انجمن علمی داروسازان یک فضای علمی است که باید باعث افزایش آگاهی علمی، فنی، تحقیقاتی و آموزشی داروسازان شود و نباید درگیر مسائل صنفی شود.

هرچند که باید از صنف داروساز در جایگاه حرفه ای و حیثیتی و حقوقی خودش دفاع کند.

وی ادامه داد: اعتقاد کامل به تقویت بنیه علمی داروسازان در هر دو بخش علمی داروخانه و صنعت باید در انجمن علمی داروسازان موج بزند و توسعه همکاری های بین المللی با سایر دانشگاه ها و مراکز علمی و استفاده بیشتر از دستاوردهای اجرایی و آموزشی و علمی این مراکز و همچنین انجام مطالعات علمی در تعیین فرصت ها و چالش های علمی و آموزشی باید در دستور کار انجمن علمی داروسازان باشد.

ضمن اینکه تشویق جوانان جهت مشارکت در ارتقا سطح علمی و توان اجرایی رشته داروسازی، تعامل سازنده با سایر انجمن های علمی تخصصی با هدف ارتقا جایگاه رشته داروسازی در عرصه علمی و اجرایی، ارتباط مستمر با همه اعضای جامعه دارو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عملکرد انجمن علمی داروسازان/توصیه های داروسازان جوان

انتقاد از عملکرد انجمن علمی داروسازان/توصیه های داروسازان جوان