مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-09سياسي

انتظار از دولت توجه به شایسته سالاری و جوانان است


معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: انتظار از دولت مردمی و پویای امروز توجه به شایسته سالاری و جوانان است.

- قزوین - معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: انتظار از دولت مردمی و پویای امروز توجه به شایسته سالاری و جوانان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سرهنگ حمزه برین چهارشنبه شب در برنامه چهلستون سیمای مرکز قزوین با اشاره به نامگذاری هفته مکتب انقلابی اظهار کرد: هر ساله از تاریخ 12 تا 18 آذر را به عنوان هفته مکتب انقلاب اسلامی نامگذاری کرده اند.

وی افزود: امروز و بنا به شرایط جامعه و انقلاب اسلامی ضرورت دارد با تبیین مبانی انقلاب اسلامی بار دیگر به ارزش های انقلاب و دفاع مقدس بازگردیم و گفتمان انقلاب را همچنان زنده و پویا نگه داریم و به همین جهت این هفته را به عنوان هفته مکتب انقلاب اسلامی نامگذاری کرده اند.

وی با بیان اینکه یکی از راه های تبیین اهداف پنجگانه انقلاب جهاد تببین است، تصریح کرد: این رسالتی است که وظیفه اصلی این جوان را جهاد تبیین در جامعه می دانند.

وی عنوان کرد: ما در مسیر پیش رو و برای حرکت نیاز به جوشش و تحول داریم و این تحول و تحول خواهی در جوان تبلور بیشتری دارد و جوانان امروز در این مسیر دنبال تحول رو به جلو بوده و لوکوموتیو جامعه محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار از دولت توجه به شایسته سالاری و جوانان است

انتظار از دولت توجه به شایسته سالاری و جوانان است