مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 06:052021-12-09سياسي

هیئت منصفه جدید مطبوعات و جرائم سیاسی استان یزد معرفی شدند


مراسم تحلیف هیئت منصفه مطبوعات و جرائم سیاسی استان یزد برگزار و حکم اعضای این هیئت با حضور رییس کل دادگستری استان یزد اعطا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری، صبح امروز در آیین تحلیف هیئت منصفه مطبوعات و جرائم سیاسی استان اظهار کرد: نقش اثر گذار رسانه ها در دوران انفجار اطلاعات بر کسی پوشیده نیست و ضرورت دارد برای استفاده از این قدرت و ظرفیت فرایند سازی و برنامه ریزی صورت گیرد.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب تحت عنوان جهاد تبیین، افزود: تنویر افکار عمومی در همه حوزه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی با انتشار تحلیل ها و تفاسیر روشنگرانه، بصیرت افزا و صحیح، رسالت سنگینی است که بر دوش اصحاب رسانه است.

رییس کل دادگستری استان یزد رسانه ها را حلقه وصل ملت و حاکمیت دانست و گفت: روشنگری، مطالبه گری، ایجاد زمینه های دشمن شناسی با افشای توطئه های دشمن برای مردم از مهم ترین انتظارات از جامعه رسانه ای است.

دهشیری تصریح کرد: در اصل 168 قانون اساسی، ماده 305 آیین دادرسی کیفری، قانون مطبوعات رسیدگی به جرایم مطبوعاتی و سیاسی را منوط به حضور هیئت منصفه کرده است.

وی با اشاره به حساسیت جایگاه اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی جامعه بیان کرد: قانونگذار با در نظر داشتن این حساسیت و جایگاه مهم مطبوعات، پیش بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت منصفه جدید مطبوعات و جرائم سیاسی استان یزد معرفی شدند

هیئت منصفه جدید مطبوعات و جرائم سیاسی استان یزد معرفی شدند