مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-09سياسي

حسینی: دولت را با خزانه خالی و کلی بدهی تحویل گرفتیم / آینده روشنی در پیش است


معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه آیت الله رییسی دولت را با کلی بدهکاری تحویل گرفته، گفت: اگر در گذشته می گفتند خزانه خالی تحویل گرفتیم ما باید بگوییم که علاوه بر آن دولت را با قرض فراوان تحویل گرفتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در نشست با دانشجویان دانشکده شهید عباسپور  که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با دانشجویان گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید کردند دانشجویان باید نسبت به تاریخ معاصر شناخت کافی داشته باشند که بتوانند تحلیل دستگیر و بازداشت شد و تخلف های بسیاری وجود داشت که صدای مردم را درآورد به همین دلیل در این دولت در بحث خصوصی سازی دقت بیشتری صورت خواهد گرفت و نظارت جدی روی این بحث وجود خواهد داشت.

حسینی تصریح کرد: نباید این طور باشد که به بهانه خصوصی سازی کارگاه و کارخانه تعطیل شود و بعد زمین های آن با قیمت بالا توسط افراد سودجو به فروش برود و به یک نفر سود کلانی برسد.

وی در ادامه با اشاره به تعامل خوب دولت و مجلس و همچنین تعامل تمام قوا و نهادهای انقلابی گفت: مجلس و دولت هم اکنون تعامل بسیار خوبی با هم دارند همین امروز (صبح پنج شنبه) قرار است با نمایندگان 5 استان جلسه ای با حضور رییس جمهور داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: دولت را با خزانه خالی و کلی بدهی تحویل گرفتیم / آینده روشنی در پیش است

حسینی: دولت را با خزانه خالی و کلی بدهی تحویل گرفتیم / آینده روشنی در پیش است