مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 04:552021-12-09سياسي

دستور رییس جمهور اجرا نمی شود!/ نیروهای واحد شیرین سازی پتروشیمی در انتظار استخدام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، چندی پیش بود که 60 نفر از کارکنان واحد شیرین سازی  پتروشیمی ایلام به دلیل پایان کار پروژه بیکار شدند و همین موضوع باعث شد تا در سفر رییس جمهور به استان ایلام این کارگران موضوع را با آقای رییسی مطرح کنند.

همان زمان هم آقای رییسی دستور جذب این افراد را صادر کردند اما با وجود گذشت چند ماه همچنان اقدامی در این رابطه صورت نگرفته و همین موضوع سبب نارضایتی و گلایه مندی این افراد شده است.

مدیران استان به حرف رییس جمهور گوش نمی دهند! یکی از این نیروها در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: زمانی که رییسی به استان ایلام آمد ما مشکلات خود را با وی در میان گذاشتیم؛ وی دستور داد مشکل ما برطرف شود اما گویا مدیران استان قصد ندارند تلاشی در این زمینه صورت دهند.

وی افزود: امیدواریم هر چه سریع تر این مشکل برطرف شود و صدای ما دوباره به گوش رییسی برسد؛ ما از رییسی تقاضا داریم که همانطور که در سفر خود دستورات را صادر کرد امروز هم نسبت به بررسی این که چرا هیچ اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است ورود کنند.

می خواهیم دوباره صدایمان به گوش رییسی برسد یکی دیگر از کارکنان اخراج شده گفت: ما منبع درآمد دیگری نداریم که صبر کنیم آقایان مسوول هر وقت دلشان خواست بخشنامه‍ ها و دستورات رییس جمهور را اجرا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس جمهور اجرا نمی شود!/ نیروهای واحد شیرین سازی پتروشیمی در انتظار استخدام

دستور رییس جمهور اجرا نمی شود!/ نیروهای واحد شیرین سازی پتروشیمی در انتظار استخدام