مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 04:402021-12-09سياسي

تیر خلاص آیین نامه جدید تأسیس داروخانه بر پیکر داروسازی


آیین نامه جدید تأسیس داروخانه، این روزها در حالی به تایید مسئولان وزارت بهداشت رسیده که اشکالات و ابهامات فراوانی دارد و عملاً بازگشت به عقب و تیر خلاصی بر پیکر نحیف داروسازی در کشور خواهد بود.

- ایسنا/اصفهان آیین نامه جدید تأسیس داروخانه، این روزها در حالی به تایید مسئولان وزارت بهداشت رسیده که اشکالات و ابهامات فراوانی دارد و عملاً بازگشت به عقب و تیر خلاصی بر پیکر نحیف داروسازی در کشور خواهد بود.

بهزاد ذوالفقاری، نایب رییس هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی اصفهان و استاد فارماکوگنوزی در گفت وگو با ایسنا، به تشریح اشکالات و ابهامات آیین نامه جدید تأسیس داروخانه پرداخت و اظهار کرد: نحوه اداره داروخانه ها بر اساس قانونی مربوط به سال 1334 یعنی حدود 70 سال قبل است.

براساس این قانون، آیین نامه ای تدوین شده که طی سال های گذشته بارها تغییر کرده است، همچنین براساس این آیین نامه ها، ضوابطی ابلاغ می شود که تعیین کننده تأسیس، اداره، مدیریت و مسائل مربوط به داروخانه ها است که با توجه به شرایط موجود ضرورت بازنگری در آیین نامه و ضوابط مذکور بر هیچکس پوشیده نیست.

وی با اشاره به تدوین و امضای آیین نامه جدید داروخانه ها در خردادماه امسال، گفت: ادعای تدوین کنندگان آیین نامه جدید این است که انحصار تأسیس داروخانه ها شکسته شود و بدین لحاظ آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیر خلاص آیین نامه جدید تأسیس داروخانه بر پیکر داروسازی

تیر خلاص آیین نامه جدید تأسیس داروخانه بر پیکر داروسازی