مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-09سياسي

امکان تداوم استفاده از آب باکیفیت برای تمام مصارف وجود ندارد


اینکه ما بخواهیم از آب با کیفیت بالا برای تمام مصارف مان در شهرها و روستاها استفاده کنیم امکان تداوم این وضعیت وجود ندارد و ما باید تمهیداتی را بیندیشیم که یکی از آنها جداسازی آب شرب و غیرشرب است.

- علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مدنظر قرار دهیم، مدیریت مصرف آب است.

نماینده مردم اراک در مجلس اظهار داشت: با توجه به اینکه حدود 90 درصد از آب کشور در حوزه کشاورزی به مصرف می رسد، آموزش کشاورزان و تشویق آنها و حمایت شان برای بهسازی و بهینه سازی مصرف آب در بخش کشاورزی می تواند بسیار مهم باشد.

کریمی خاطرنشان کرد: مشکل دیگری که ما با آن مواجهیم آن است که در شهرهای آب تصفیه شده برای تمام مصارف مورد استفاده قرار می گیرد.

در تمام دنیا و حتی در کشورهای اروپایی که رودخانه ها و بارندگی بسیار زیادی دارند، برای آشامیدن از آب بسته بندی استفاده می کنند و آب لوله کشی برای شستشو و مصارفی غیر از آشامیدن استفاده می کنند.

وی افزود: اینکه ما بخواهیم از آب با کیفیت بالا برای تمام مصارف مان در شهرها و روستاها استفاده کنیم امکان تداوم این وضعیت وجود ندارد و ما باید تمهیداتی را بیندیشیم که یکی از آنها جداسازی آب شرب و غیرشرب است.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علاوه بر این استفاده از پساب در مصارف متعدد صنعتی، خدماتی، فضای سبز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تداوم استفاده از آب باکیفیت برای تمام مصارف وجود ندارد

امکان تداوم استفاده از آب باکیفیت برای تمام مصارف وجود ندارد