مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 04:302021-12-09سياسي

امکان رفع تحریم های دوره ترامپ وجود دارد


یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهادات قاطع تر و شفاف تر ایران نسبت به گذشته در مذاکرات گفت: اگر براساس خواسته های خود در دور اول مذاکرات بتوانیم امتیازاتی از طرف مقابل بگیریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، ابراهیم نکو در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تیم مذاکره کننده فعلی منتقد مذاکرات در دوره دولت قبل بودند و آن مذاکرات را قبول نداشتند، اظهار کرد: تیم ایرانی براساس قالب فکری خود در مذاکرات جدید پیشنهادات قاطع تر و شفاف تری مطرح کرده است.

برداشتن کل تحریم ها، رفع موانع تجاری و در مرحله بعد آزادسازی اموال بلوکه شده خواسته طرف ایرانی است.

وی ادامه داد: در مراحل بعدی مذاکرات اگر تیم ایرانی بر خواسته های خود پافشاری کند، نشان می دهد که سبک مذاکره خود را دنبال کرده و در شیوه تفکر خود تغییری نداده است، اما در رابطه با رفع تحریم ها در بحث وجود دارد.

اول اینکه ایران با پافشاری بر خواسته های خود می تواند تحریم های دوره ترامپ و خروج آمریکا از برجام را لغو کند یا کل تحریم های قبل برجام؟ رفع تحریم های دوره ترامپ محتمل است و شاید بایدن با شروطی این تحریم ها را لغو کند، اما خواسته رفع تحریم های قبل برجام با مقاومت سرسختانه بایدن همراه خواهد شد که شاید حتی ادامه مذاکرات را هم سخت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان رفع تحریم های دوره ترامپ وجود دارد

امکان رفع تحریم های دوره ترامپ وجود دارد