مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 23:302021-12-08سياسي

طرح های پیشنهادی به دولت در حزب مؤتلفه تدوین می شود


حزب مؤتلفه در تعامل با دولت طرح ها و برنامه هایی را تدوین کرده است تا بتواند در راستای گام دوم انقلاب نقش خود را ایفا کند.

- ایسنا/قم دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: حزب مؤتلفه در تعامل با دولت طرح ها و برنامه هایی را تدوین کرده است تا بتواند در راستای گام دوم انقلاب نقش خود را ایفا کند.

اسدالله بادامچیان به همراه برخی از اعضای حزب مؤتلفه اسلامی با حضور در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) با آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم، دیدار کرد.

وی بابیان اینکه حزب مؤتلفه با نظر امام خمینی (ره) شکل گرفت و ایشان تا پایان عمر خود هم نسبت به این حزب عنایت داشتند، عنوان کرد: این حزب همواره در خط ولایت و روحانیت حرکت کرده و تنها حزبی است که در اساسنامه آن بر پیروی از روحانیت اصیل تصریح شده و پیوند ما با روحانیت، جامع مدرسین، علما و مراجع ثابت و صادقانه بوده و از روی سیاست نیست.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی بابیان اینکه در گام دوم انقلاب تصمیم بر این شده است که جلسات هیئت مدیره و مجمع عمومی در قم باشد، گفت: پیوند حزب مؤتلفه با حوزه علمیه، جامعه مدرسین و علمای دین باید نمود داشته باشد زیرا به گفته مرحوم آیت الله مهدوی کنی حزب روحانیت، مؤتلفه اسلامی است بنابراین روحانیت و حزب مؤتلفه از هم جدا نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های پیشنهادی به دولت در حزب مؤتلفه تدوین می شود

طرح های پیشنهادی به دولت در حزب مؤتلفه تدوین می شود