مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 19:552021-12-08سياسي

توقیف یک فروند قایق غیرمجاز ترال در آب های جاسک


سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از توقیف یک فروند قایق غیر مجاز متخلف در آبهای جاسک به دلیل صید غیرمجاز به روش ترال خبر داد.

- ، مهرداد رامش جان با اشاره به اینکه مبارزه با صید غیر مجاز برای حفظ و حراست از منابع آبزی که به عنوان ثروت ملی محسوب می شود از وظایف یگان حفاظت منابع آبزیان است، گفت: وارد کردن هرنوع خسارت به ذخایر آبزیان به عنوان ثروت ملی طبق قانون حفاظت و بهره برداری از منابع آبزی جمهوری اسلامی ایران ممنوع است.

وی افزود: اکیپ گشت دریایی پایگاه حفاظت منابع آبزیان شهرستان جاسک ضمن اخذ تجهیزات کامل با یک فروند گلف سازمانی به صورت شبانه به سمت حوزه دریایی غرب جاسک اعزام که در حین گشت زنی مستمر و مداوم در5 مایلی موج شکن گزی به یک فروند قایق صیادی متخلف ترال برخورد و نسبت به توقیف آن اقدام لازم به عمل آمد.

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان تصریح کرد: در این عملیات دو جفت تور تخته ترال و تور منوفلامنت و 10 کیلو ماهی از شناورمتخلف کشف و ضبط گردید.

رامش جان تصریح کرد: در نهایت شناوربه اسکله شیلات شهرستان جاسک دلالت، پرونده تشکیل و جهت برخورد وسیر مراحل قانونی به مرجع محترم قضایی ارجاع و در حال رسیدگی و اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف یک فروند قایق غیرمجاز ترال در آب های جاسک

توقیف یک فروند قایق غیرمجاز ترال در آب های جاسک