مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 18:252021-12-08سياسي

کارگروه پیگیری دغدغه های جامعه پرستاری فارس تشکیل می شود


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از برنامه ریزی برای تشکیل کارگروه پیگیری برای رفع دغدغه های جامعه پرستاری استان فارس خبر داد.

- ایسنا/فارس سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از برنامه ریزی برای تشکیل کارگروه پیگیری برای رفع دغدغه های جامعه پرستاری استان فارس خبر داد.

سید وحید حسینی چهارشنبه 17 آذر در آیین ویژه روز پرستار در شیراز، ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: حضرت زینب کبری(س) یک بانوی برجسته در تاریخ، یک شخصیّت قوی و انسانی بزرگ است که به عنوان الگوی پرستاری شناخته شده و انتخاب این روز به عنوان روز پرستار، یک انتخاب شایسته است.

او با اشاره به فضائل انسانی و اخلاقی حرفه پرستاری، افزود: شما در خدمت به بیماران با سختی های زیادی مواجهید و تحمل درد و مشقت بیمار، نیازمند توانی بالا است؛ در واقع پرستاری تنها یک حرفه نیست و پرستاران و پیراپزشکان در نظام سلامت از جایگاه مهم و ویژه ای برخوردار هستند که برای حفظ و ارتقای آن باید کوشید.

حسینی با بیان اینکه نقش پرستاران در نظام سلامت، مراکز درمانی و بیمارستان ها بر هیچ فردی پوشیده نیست، وجود پرستاران را در روند درمان بیماران بسیار تاثیرگذار خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه پیگیری دغدغه های جامعه پرستاری فارس تشکیل می شود

کارگروه پیگیری دغدغه های جامعه پرستاری فارس تشکیل می شود