مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 18:202021-12-08پزشكي

هیئت اندیشه ورز کانون خادم یاری سلامت استان بوشهر تشکیل شد


به همت کانون خادمیاری سلامت دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان بوشهر، اولین نشست هیئت اندیشه ورز کانون خادمیاری سلامت در بوشهر تشکیل شد.

- ، دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر در این نشست گفت: یکی از مهمترین کانون های 20 گانه دبیرخانه استان، کانون سلامت است که با استفاده از ظرفیت دستگاه های هم مأموریت در حوزه سلامت نسبت به بسیج کردن فعالیت های حوزه بهداشت و درمان برای ارائه خدمات به جامعه هدف محرومین اقدام می کند.

فرید محبی افزود: فعالیت کانون خادم یاری سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و سازمان نظام پزشکی در سطح استان در راستای ارائه خدمات اجتماعی به محرومین خواهد بود.

وی با اشاره به فعالیت های گسترده حوزه سلامت افزود: از مهمترین مأموریت های این کانون تشکیل گروه های جهادی، استفاده از ظرفیت پزشکان در رسته و رشته های مختلف برای ویزیت رایگان، کمک به تهیه دارو و تجهیزات پزشکی می باشد.

در این نشست خانم دکتر محبوبه رمضان زاده سررابط کانون خادمیاری سلامت استان و سایر اعضای هیئت اندیشه ورز نسبت به بحث و تبادل نظر در خصوص راهبردها، چشم اندازها و مسائل مربوط به کانون سلامت و تسریع روند خدمت رسانی به بیان مطالبی پرداختند و خواستار انجام فعالیت های خیرخواهانه با کاهش بوروکراسی اداری غیرضروری در انجام این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت اندیشه ورز کانون خادم یاری سلامت استان بوشهر تشکیل شد

هیئت اندیشه ورز کانون خادم یاری سلامت استان بوشهر تشکیل شد