مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 18:152021-12-08سياسي

بی توجهی مسؤولان موجب بسته شدن درب های مساجد شد


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بیش از 60 درصد مساجد ما باز نیستند و در آن نماز برپا و اقامه نمی شود، گفت: بسته بودن درب های مساجد، کم کاری مسؤولان که ما نیز جزو آن ها هستیم را به اثبات می رساند و نشان می دهد که نسبت به نماز بی توجهی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار سعید فرجیان زاده امروز در همایش نماز در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اهتمام بیشتر مسؤولان جهت برپایی نماز و نهادینه کردن فرهنگ نماز اظهار کرد: برپایی نماز باید در کشور ما تقویت شود که برای تحقق این امر نیاز است توسعه و ترویج فرهنگ نماز از مراکز آموزشی حتی از مهد کودک ها انجام شود.

  وی با نقل خاطره ای از برپایی نماز توسط رزمندگان در روزهای سخت اسارت و دفاع مقدس افزود: شهدای گرانقدر و همچنین آزادگان سرافراز ما در حین دفاع مقدس و هنگام اسارت از نماز غافل نمی شدند و این صبر و مقاومت آنان به دلیل معنویت نماز بود که ایمان و ایستادگی در برابر سختی ها را افزایش می دهد.

  معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه مراکز آموزشی، پیش قراولان ترویج فرهنگ نماز هستند، گفت: در همه ادیان الهی عبادت توصیه شده و برپایی و ارزش نماز نیز به طور کامل در دین ما توضیح داده شده تا در دنیا و آخرت رستگار شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی مسؤولان موجب بسته شدن درب های مساجد شد

بی توجهی مسؤولان موجب بسته شدن درب های مساجد شد