مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 17:552021-12-08بين الملل

صدراعظم آلمان روز اول کاری را با تهدید روسیه آغاز کرد


صدراعظم جدید آلمان در اولین روز کاری خود مدعی شد اگر روسیه به اوکراین حمله کند اقداماتی را علیه خط لوله گازرسانی روسیه به اروپا انجام خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اولاف شولتز صدراعظم جدید شولتز مدعی شد اگر روسیه به اوکراین حمله کند، با عواقبی درخصوص پروژه خط لوله روسی نورد استریم 2 مواجه خواهد شد.

او در مصاحبه ای گفت: باید به مصونیت مرزها احترام گذاشته شود و هرکسی این را درک می کند که اگرچنین نشود عواقبی وجود خواهد داشت .

تهدید آلمان علیه این خط گاز رسانی روسیه به اروپا در حالی صورت گرفته است که پیش تر مقامات کشورهای اروپایی مدعی شده بودند نگران این هستند که مسکو از این خط لوله برای اعمال فشار علیه آن ها استفاده کند.

در حالی که آمریکا و متحدانش در ناتو ظرف چند سال گذشته به تقویت نیروی نظامی اوکراین و فروش افسار گسیخته تسلیحات به این کشور پرداخته اند، روسیه را به تلاش به حمله به این کشور متهم می کنند.

از سوی دیگر، روسیه بارها درباره این تحرکات ناتو هشدار داده و از سال گذشته نیروهای خود را در امتداد مرزهای اوکراین افزایش داده است.

با این وجود، طبق ادعای مطرح شده از سوی روزنامه آمریکایی واشنگتن پست و در ادامه جوسازی های اخیر غرب علیه مسکو، اسناد اطلاعاتی به دست آمده نشان می دهد که روسیه در چهار نقطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدراعظم آلمان روز اول کاری را با تهدید روسیه آغاز کرد

صدراعظم آلمان روز اول کاری را با تهدید روسیه آغاز کرد