مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 17:402021-12-08سياسي

در سفر ریاست جمهوری به لرستان باید توجه ویژه ای به حوزه زنان و خانواده شود


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر ریاست جمهوری به لرستان باید توجه ویژه ای به حوزه زنان و خانواده شود.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر ریاست جمهوری به لرستان باید توجه ویژه ای به حوزه زنان و خانواده شود.

فاطمه مقصودی امروز 17 آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حوزه زنان به عنوان نیمی از جامعه از پویایی خوبی برخوردار هستند که با توجه به جمعیت و دیگر شاخص های موجود باید در حوزه بودجه و برنامه ریزی ها دیده شوند.

وی تصریح کرد: سفر رییس جمهور به لرستان می تواند منشأ خیر و برکات برای استان باشد که با برنامه ریزی انجام شده و سفر جداگانه معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به لرستان و شهرستان بروجرد می توانیم در خصوص توانمندی ها و مشکلات این حوزه اقدامات گسترده ای داشته باشیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی استان، زنان بی سرپرست و بد سرپرست نیز از وضعیت بسیار بدی برخوردار بوده که علاوه بر برنامه های پیش رو باید با برنامه ریزی ویژه ای در این حوزه گام برداریم.

مقصودی اضافه کرد: زنان در بسیاری از حوزه ها دوشادوش مردان در تلاش بوده و سهم بسزایی در پیشبرد کشور و اقتصاد خانوار دارند که ازاین رو می بایست در همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سفر ریاست جمهوری به لرستان باید توجه ویژه ای به حوزه زنان و خانواده شود

در سفر ریاست جمهوری به لرستان باید توجه ویژه ای به حوزه زنان و خانواده شود