مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 17:052021-12-08سياسي

اعتماد مردم سرمایه نظام است باید ترمیم و حفظ شود


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: اعتماد مردم سرمایه نظام است که در شرایط کنونی تضعیف شده و نیاز به ترمیم دارد و باید یاد بگیریم که در صورت بروز خطا سریعا عذرخواهی و کار را تصحیح کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی عصر امروز در دیدار اعضای شورای راهبردی ستاد مرکزی ریاست جمهوری به بیان معضلات و موانع پیش روی مردم در سیستان وبلوچستان پرداخت و گفت: رفع معضل سهم خواهی در عرصه سیاسی یک آرمان است اما در واقعیت هنوز محقق نشده است.

امام جمعه زاهدان افزود: با روی کار آمدن دولت جدید برخی انتظارات بالا رفته که کار را برای دولت سخت تر خواهد کرد.

آیت الله محامی خواستار شناسایی نیروهای شایسته از میان شیعه و اهل سنت شد و بیان داشت: شناسایی، تقویت و به کار گیری نیروهای شایسته و همراه انقلاب اسلامی کار مهمی است که اگر به خوبی عملی شود برای آینده کشور موثر خواهد بود.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان وبلوچستان به بیان مشکلات استان پرداخت و عنوان داشت: تامین آب و ایجاد اشتغال از نیازهای عمده و اساسی مردم در سطح استان است که باید به عنوان یک اولویت در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: نگاه های قومی و قبیله ای، فرهنگ غلط کار، عادت به مساعده گیری و عدم تمایل سرمایه گذاران برای حضور در استان آن هم به علت وجود موانع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مردم سرمایه نظام است باید ترمیم و حفظ شود

اعتماد مردم سرمایه نظام است باید ترمیم و حفظ شود