مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 16:552021-12-08بين الملل

سازمان تأمین اجتماعی رژیم صهیونیستی هدف حمله سایبری قرار گرفت


پس از گزارش های متعدد درباره حمله سایبری به چند سازمان مهم رژیم صهیونیستی، منابع عبری زبان خبر دادند که سازمان تأمین اجتماعی این رژیم هدف حمله سایبری قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع عبری زبان، عصر امروز (چهارشنبه)، خبر دادند که سازمان تأمین اجتماعی به نقل از منابع عبری زبان خبر داد که گروهی از هکرها از خارج خاک فلسطین اشغالی به وب سایت سازمان تأمین اجتماعی رژیم صهیونیستی حمله سایبری کرده اند.

بنابر این گزارش، سازمان تأمین اجتماعی رژیم صهیونیستی ضمن تأیید این حمله، اعلام کرده که وب سایت این سازمان برای مدت زمانی از دسترس خارج شده و اطلاعاتی روی سایت قرار گرفته است.

مطابق با بیانیه سازمان بیمه رژیم صهیونیستی، این حمله با هدف جلوگیری از خدمات رسانی انجام شده و هکرها سعی داشته اند با ایجاد فشار در خطوط ارتباطی خدمات رسانی را مختل کنند.

عرب48 در ادامه خبر داد که پس از آنکه وب سایت سازمان تأمین اجتماعی رژیم صهیونیستی مدت زمانی از دسترس خارج شد، گروه سایبری این سازمان سعی کرده اند اختلال را رفع کنند و راه نفوذ هکرها به سایت را ببندند.

با این حال، سازمان بیمه رژیم صهیونیستی مدعی شده است که هکرها نتوانسته اند به پایگاه داده های این سازمان نفوذ کنند و اطلاعات مربوط به مشترکان حفظ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تأمین اجتماعی رژیم صهیونیستی هدف حمله سایبری قرار گرفت

سازمان تأمین اجتماعی رژیم صهیونیستی هدف حمله سایبری قرار گرفت