مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 16:402021-12-08سياسي

پژوهش ها باید گرهی از مشکلات جامعه باز کنند


معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: کارهای پژوهشی و تحقیقاتی باید به شکل کاربردی و در مسیر حل مشکلات جامعه بوده و زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کنند.

- کاظم دبیر 17 آذر در آیین اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار در اردبیل اظهار کرد: در مدت 4 روز برگزاری این نمایشگاه فرصتی را فراهم کرد تا از نزدیک با یافته های علمی و تحقیقاتی محققان و صاحبان علم و فناوری های جدید آشنا شده و در مسیر کاربردی کردن این دستاوردها اقدامات مؤثری انجام شود.

وی تصریح کرد: در مسیر انجام پژوهش و دستیابی به فناوری های جدید باید تجاری سازی نیز به عنوان امر مهم مورد دقت قرار گیرد که در این زمینه شرکت های دانش بنیان باید در میدان عمل حاضر باشند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل با قدردانی از حضور 20 دستگاه دولتی و همچنین 20 مرکز رشد و فناوری استان در جریان برگزاری این نمایشگاه گفت: تلاش ما بر این است تا از ظرفیت این مجموعه های علمی و فناورانه استفاده کنیم تا بیش از هر زمان دیگر بتوان حرکت های مؤثر و راهگشایی را در رفع مشکلات و معضلات استان به انجام رساند.

دبیر از دانشجویان، اساتید دانشگاه، مخترعان و مبتکران خواست تا با اولویت قرار دادن مسایل و مشکلات استان در حوزه های مختلف پژوهش های کاربردی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش ها باید گرهی از مشکلات جامعه باز کنند

پژوهش ها باید گرهی از مشکلات جامعه باز کنند