مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 16:352021-12-08سياسي

خدمات پزشکان و پرستاران در ایام شیوع ویروس کرونا قابل تقدیر است


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تلاش پزشکان و پرستاران در ایام شیوع کرونا برای مراقبت از بیماران،گفت: خدمات پزشکان و پرستاران در ایام شیوع ویروس کرونا قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله مصطفی علما در تعدادی از پرستاران بیمارستان های استان کرمانشاه به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: پرستاران با اعتقاد و باور وظیفه مقدس و شریف خود را انجام می دهد زیرا این موقعیت تنها شغل نیست بلکه عشق به انسانیت و اطاعت از فرمان خداوند متعال است.

وی با برشمردن خاطره ای از دوران کسالت امام خمینی (ره)، افزود: در اوایل انقلاب و زمانی که امام خمینی (ره) در بیمارستان بستری شدند بعد از ترخیص از بیمارستان با تشکر از خدمات پرستاران گفتند وقتی که مریض وارد بیمارستان می شود بعد از خداوند تمام امیدش به پرستاران بوده و امیدوارم از همه بیماران مثل من پذیرایی کنید.

امام جمعه کرمانشاه با برشمردن مشکلات شغل پرستاری تصریح کرد: پرستاری خیلی دشوار بوده زیرا همه توان انسان را می گیرد و دولت و ملت با همه قدرت باید در خدمت پرستاران باشند زیرا این پرستاران عزیز و بزرگوار با همه توان قریب به 2 سال است کار می کنند و وقت و انرژی می گذارند و این پرستار است که فرایند بهبودی مریض را تسریع می بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات پزشکان و پرستاران در ایام شیوع ویروس کرونا قابل تقدیر است

خدمات پزشکان و پرستاران در ایام شیوع ویروس کرونا قابل تقدیر است