مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 16:302021-12-08سياسي

مسئولان باید دغدغه ترویج فرهنگ نماز داشته باشند


معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه با تأکید بر نهادینه کردن فرهنگ نماز، گفت: مسئولان باید در این زمینه دغدغه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سعید قر جهان زاده امروز (چهارشنبه) در همایش نماز گیلانیان را بسیار فرهنگی و اعتقادی برشمرد و اظهار کرد: گیلانیان در همه امور ممتاز هستند و این موضوع را با پرورش هشت هزار شهید به اثبات رسیده و در همه زمینه ها فرهنگ ساز هستند.

وی با بیان اینکه نماز از بهترین و مؤثرترین اعمال است، افزود: برپایی نماز یکی وصایا و تأکیدات اصلی شهدا و بزرگان دین است.

معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه با نقل خاطره ای از دوران اسارت رزمندگان در دفاع مقدس، اضافه کرد: رزمندگان ما حتی در سخت ترین شرایط اسارت نمازشان را ترک نکردند و بارها به خاطر برپایی نماز توسط بعثی ها شکنجه شدند.

قرجهان زاده با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ نماز، بیان کرد: همه مسئولان و متولیان امر باید در خصوص ترویج فرهنگ نماز دغدغه مند باشند.

برپایی نماز یکی از فلسفه های مهم قیام عاشورا است مدیر حوزه علمیه فومن در همایش نماز سپاه قدس گیلان با اشاره به تأکیدات امامین انقلاب به برپایی نماز، اظهار کرد: نماز در نزد امامین انقلاب جایگاه ویژه ای دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان باید دغدغه ترویج فرهنگ نماز داشته باشند

مسئولان باید دغدغه ترویج فرهنگ نماز داشته باشند