مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 15:352021-12-08اقتصادي

تجاری سازی مقصد نهایی شرکت های دانش بنیان باشد


معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: تلاش می کنیم تا پژوهشگران استان در زنجیره نهایی تجاری سازی را در قالب شرکت های دانش بنیان و فناور مورد توجه قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کاظم دبیر عصر چهارشنبه در مراسم اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان اردبیل اظهار کرد: با حمایت دانشگاه ها و مراکز علمی، همچنین پارک علم و فناوری استان اردبیل طرح های خوب پژوهشی و فناوری در مرحله اجراست که انتظار می رود با حمایت از شرکت های دانش بنیان و گستردگی فعالیت آنها تجاری سازی را به عنوان اولویت اصلی مورد توجه قرار دهیم.

وی با بیان اینکه بعد از 4 روز برگزاری نمایشگاه فن بازار و عرضه محصولات پژوهشی و فناورانه زمینه آشنایی بیشتر علاقه مندان با فعالیت ها در این بخش فراهم شده است، تصریح کرد: ما باید از ظرفیت مراکز علمی و دانشگاهی در چرخه فعالیت ها و اقدامات تکمیلی در این عرصه حمایت کنیم تا بعد از پشت سر گذاشتن فرآیندهای مختلف تولید محصولات و حتی صادرات آنها را با تکیه بر نوآوری و خلاقیت شاهد باشیم.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: برای حل مشکلات استان ما نیاز جدی به تعامل و ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی داریم تا با در نظر گرفتن راهکارهای منطقی، درست و ثمربخش بتوانیم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری سازی مقصد نهایی شرکت های دانش بنیان باشد

تجاری سازی مقصد نهایی شرکت های دانش بنیان باشد