مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 14:502021-12-08پزشكي

محققان: عوارض قلبی واکسن کرونا در جوانان به سرعت بهبود می یابد


داده ها همچنان نشان می دهد که بطورکلی مزایای واکسیناسیون کووید-19 - در پیشگیری از عوارض عفونت شدید کووید-19 از جمله بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر ناشی از این بیماری 91درصد موثر است که این مزایا از خطرات بسیار نادر عوارض جانبی ناشی از تزریق این واکسن .

- داده ها همچنان نشان می دهد که بطورکلی مزایای واکسیناسیون کووید-19 - در پیشگیری از عوارض عفونت شدید کووید-19 از جمله بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر ناشی از این بیماری 91درصد موثر است که این مزایا از خطرات بسیار نادر عوارض جانبی ناشی از تزریق این واکسن ها از جمله میوکاردیت بسیار بیشتر است.

تحقیقات جدید نشان می دهد بیشتر نوجوانان و بزرگسالان جوانی که پس از تزریق واکسن کووید-19 دچار التهاب قلب - میوکاردیت - می شوند، علایم خفیفی دارند و به سرعت بهبود می یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از خبرگزاری یونایتدپرس، دکتر دونالد لوید جونز ، رییس انجمن قلب آمریکا، که در این مطالعه شرکت نداشت، گفت: داده ها همچنان نشان می دهد که بطورکلی مزایای واکسیناسیون کووید-19 - در پیشگیری از عوارض عفونت شدید کووید-19 از جمله بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر ناشی از این بیماری 91درصد موثر است که این مزایا از خطرات بسیار نادر عوارض جانبی ناشی از تزریق این واکسن ها از جمله میوکاردیت بسیار بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محققان: عوارض قلبی واکسن کرونا در جوانان به سرعت بهبود می یابد

محققان: عوارض قلبی واکسن کرونا در جوانان به سرعت بهبود می یابد