مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-08سياسي

اجرای به موقع احکام اولویت دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری است


رییس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت صدور حکم در زمان مقرر گفت: اجرای به موقع و دقیق احکام از اولویت های کار دستگاه قضا محسوب می شود.

- ، احمدرضا بهرامی ظهر چهارشنبه در نشست فصلی رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: اجرای به موقع و دقیق احکام از اولویت های کار دستگاه قضا محسوب می شود و مسئولان حوزه های قضایی باید نسبت به این موضوع توجه کنند.

وی با اشاره به ضرورت صدور حکم در زمان مقرر، عنوان کرد: زمانی که پرونده ای پس از خاتمه رسیدگی و صدور رأی، به منظور بررسی موردی به دادگستری استان ارجاع می شود نباید اجرای حکم مربوطه منوط به بازگشت پرونده به شعبه شود بلکه باید حکم صادره در زمان مقرر خود اجرا شود.

رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حجم درخواست های اعمال ماده 477 موجب کندی کار دستگاه قضایی می شود، ادامه داد: تقاضای اعمال ماده 477 آیین دادرسی کیفری تنها زمانی صورت می پذیرد که یک حکم خلاف بین شرع صادر شود.

بهرامی افزود: در صورتی که تقاضای رسیدگی مجدد به ویژه در مورد پرونده هایی که آرای آن ها منطبق بر قوانین و شرع صادر شده و در دادگاه تجدید نظر نیز تأیید شده نیاز به اعمال ماده 477 ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای به موقع احکام اولویت دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری است

اجرای به موقع احکام اولویت دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری است