مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-08سياسي

جمع آوری معتادان متجاهر استان سمنان/ همراهی دستگاه ها نیاز است


فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اولویت ناجا در جمع آوری معتادان متجاهر، گفت: ساماندهی این افراد نیازمند همراهی تمام دستگاه ها است.

- ، سردار عبدالله حسنی ظهر چهارشنبه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به اولویت های ناجا در زمینه مقابله با مواد مخدر، تاکید کرد: با اقدامات انجام شده خوشبختانه این استان مکان بسیار ناامنی برای سوداگران مرگ است.

وی با بیان اینکه ورود جهادی دستگاه های امنیتی و اجتماعی به خصوص استانداری به موضوع مواد مخدر توانسته به پلیس کمک شایانی کند، ابراز کرد: در راستای جمع آوری معتادان متجاهر با همراهی همه ارگان ها اقدامات خوبی در استان انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در حوزه مقابله با عرضه مواد مخدر با توجه به ظرفیت ها و امکانات موجود استان، اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، تاکید کرد: ارتقای کشفیات به لحاظ کیفی و کمی نتیجه این همکاری ها بوده است.

حسنی با بیان اینکه نیروی انتظامی سمنان با تمام قوا و توان خود نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر اقدام و آن را در اولویت خود قرار داده است، گفت: ساماندهی و درمان این افراد نکته مهمی است که باید بیش از پیش مورد توجه تمامی مسئولان دستگاه های مرتبط قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری معتادان متجاهر استان سمنان/ همراهی دستگاه ها نیاز است

جمع آوری معتادان متجاهر استان سمنان/ همراهی دستگاه ها نیاز است