مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 13:102021-12-08سياسي

لزوم ارتقای مهارت های مدیریتی مدیران/ با پشت میز نشینی مشکلات حل نمی شود


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر لزوم ارتقای مهارت های مدیریتی مدیران گفت: با پشت میز نشینی نمی توان مشکلات مردم را حل کرد.

- ، سید محمدرضا حسینی امروز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان ضمن اشاره به اینکه خداوند متعال در سوره عصر می فرماید همه در زیان کاری و در حال از دست دادن سرمایه ی عمر هستند به جز آنهایی که با کار خوب انجام می دهند ، بیان کرد: برای استفاده درست از سرمایه عمر باید بر اساس گفته خداوند با یکدیگر کار کنیم و توصیه به حق و توجیه به حد بنماییم.

وی با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی افزود: یکی از اهداف انقلاب اسلامی رسیدگی بیشتر به مردم به ویژه مردم محروم و رشد مستضعفان بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه این انقلاب برای تقسیم عادلانه امکانات، فرصت ها و استقرار ارزش های الهی که از مهم ترین آنها عدالت است صورت گرفت، ادامه داد: زمانی که هدف از اسلامی را درک کردیم فلسفه خدمت ما نیز مشخص می شود، اگر ما در حکومت فلسفه خدمت خود را درک کنیم و بدانیم که دوران مسئولیت ما کوتاه است و با این نگاه خدمت کنیم که ارزش های الهی حاکم شوند، خدمت ما عبادت تلقی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارتقای مهارت های مدیریتی مدیران/ با پشت میز نشینی مشکلات حل نمی شود

لزوم ارتقای مهارت های مدیریتی مدیران/ با پشت میز نشینی مشکلات حل نمی شود