مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-08بين الملل

نارضایتی آمریکایی ها از عملکرد بایدن به 57 درصد رسید


نظرسنجی جدید در آمریکا نشان داد فقط 41 درصد از رأی دهندگان، عملکرد رییس جمهور خود را تأیید می کنند و حدود دو سوم آمریکایی ها معتقدند این کشور در مسیر اشتباهی حرکت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که حدود 11 ماه از ریاست جمهوری جو بایدن در آمریکا می گذرد، نظرسنجی ها حاکی از آن است که بیش از نصف مردم آمریکا از عملکرد بایدن ناراضی هستند.

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط نشریه وال استریت ژورنال ، 57 درصد از آمریکایی ها با ریاست جمهوری به نقل از این نظرسنجی، بایدن فقط از حمایت کمتر از نیمی از رأی دهندگان در این کشور یعنی 41 درصد بهره مند است.

نتایج این نظرسنجی نشان داد که اکثریت آمریکایی ها (63 درصد) معتقدند که این کشور در مسیر اشتباهی حرکت می کند و فقط 27 درصد معتقدند که آمریکا در مسیر درستی قرار دارد.

طبق این نظرسنجی، 46 درصد از شرکت کنندگان در این تحقیق می گویند که وضعیت اقتصادی این کشور در سال 2022 بدتر خواهد شد و فقط 30 درصد از مردم آمریکا به بهبود آن امیدوار هستند.

بر اساس این گزارش، نظرسنجی مذکور در روزهای 16 تا 22 نوامبر با حاشیه خطای 2.

5 درصد انجام شد و 1500 نفر در آن شرکت کردند.

پیش از این نیز نظرسنجی مشترک سازمان رسانه ای ان پی آر و مؤسسه افکارسنجی  ماریست نشان داده بود فقط 42 درصد از آمریکایی ها، عملکرد بایدن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی آمریکایی ها از عملکرد بایدن به 57 درصد رسید

نارضایتی آمریکایی ها از عملکرد بایدن به 57 درصد رسید