مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-08بين الملل

استقرار امنیتی گسترده در کربلا پس از انفجار بصره


کربلای معلی از عصر سه شنبه شاهد استقرار امنیتی گسترده در تمامی خیابان ها و ورودی ها، ایجاد موانع موقت و بتنی و اجرای اقدامات امنیتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری المعلومه، یک منبع امنیتی اعلام کرد، فرماندهی پلیس در استان کربلای معلی با صفوف امنیتی مختلف و ساختارهای اطلاعاتی آن از زمان وقوع انفجار تروریستی در استان بصره در حالت آماده باش قرار دارند.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد، نیروهای امنیتی اقدامات امنیتی متعددی اتخاذ کردند و موانع بتنی موقتی را برای جستجوی مظنونان و مخالفان ایجاد کردند.

همچنین یک منبع امنیتی امروز، چهارشنبه از ورود مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق به مقر فرماندهی عملیات بصره خبر داد.

این منبع به موازین نیوز گفت، الکاظمی با فرماندهان امنیتی و مسؤولان استان و هیئت همراه درباره مطلع شدن از آخرین روند تحقیقات مربوط به انفجار روز گذشته نشست برگزار خواهد کرد.

یک منبع امنیتی اعلام کرد، در نتیجه وقوع انفجار در داخل یک خودروی بمب گذاری شده در شهر بصره واقع در جنوب عراق در روز سه شنبه چندین تن کشته شدند.

این انفجار پیش از ظهر سه شنبه در یک خیابان شلوغ نزدیک بیمارستانی دولتی و مجموعه ای از رستوران ها و هتل های توریستی رخ داد و مینی بوسی که حامل مسافران بود و هنوز هویت آنها مشخص نیست، هدف قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار امنیتی گسترده در کربلا پس از انفجار بصره

استقرار امنیتی گسترده در کربلا پس از انفجار بصره